Obrázek

Safe house bez workbenchu?

Zde naleznete vyřešené chyby ve hře, kterými se již nemusíme zabývat. Doporučuji přečíst nejprve toto a pak vkládat nález.

Zamčeno
AliceHyde
První zářezy
První zářezy
Příspěvky: 4
Registrován: 20 úno 2019 18:03

Safe house bez workbenchu?

Příspěvek od AliceHyde » 24 úno 2019 22:05

Ahojte, konečne som mala možnosť si postaviť svoje prvé safe housy na mape a predpokladala som že v každom safe house bude dostupný workbench.

Prvý ktorý som postavila obsahoval workbench a 2 úložné priestory, celkom super :)
Ale môj druhý obsahoval 2 uložné priestory a žiadny workbench?
Je to iba o náhode či nastal nejaký bug ? ďakujem za odpoveď, čakala som že v každom úkryte budem môcť craftovať :)

Obrázek



Uživatelský avatar
Powerack
Správce
Správce
Příspěvky: 60
Registrován: 15 úno 2019 17:01
Bydliště: Praha
Jména postav: Admin Powerack www.fonline.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Powerack » 25 úno 2019 02:24

Prosím nahraj obrázek znovu přímo sem pomocí tlačítka přílohy, poté u obrázku stiskni tlačítko přidat do příspěvku. Díky.
Potřebuji znát přesnou mapu (vizuálně), abych nehledal zbytečně. Je možné, že na jednom umístění jednoduše není wb přidán, takže je potřeba najít mapu, updatovat a restartovat server.

Příště prosím do chyb.

Přesunuto.


Jsem amatérský překladatel, mapper a skripter tohoto serveru. Sem tam i šroťák. Baví mne jak hru hrát, tak pro ni vytvářet nový obsah a občas i překládat texty.

Peter
První zářezy
První zářezy
Příspěvky: 4
Registrován: 16 úno 2019 18:08

Příspěvek od Peter » 25 úno 2019 11:54

Čaute
Aj mne to párkrát urobilo, v miestach kde na mape sú zvyšky miest, viď príloha.
Přílohy
no worbench.jpg
no worbench.jpg (420.97 KiB) Zobrazeno 308 x



Uživatelský avatar
Powerack
Správce
Správce
Příspěvky: 60
Registrován: 15 úno 2019 17:01
Bydliště: Praha
Jména postav: Admin Powerack www.fonline.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Powerack » 25 úno 2019 13:10

Mapa upravena a server je po restartu, takže by nyní měl být každý nový safehouse v tomto umístění s workbenchem.

Současný tent doporučuji zbořit pomocí ohniště a o kousek vedle na mapě postavit znovu. Důležité je z něj nejdříve odnést věci, jinak o ně přijdete.

Prosím o potvrzení vyřešení chyby.


Jsem amatérský překladatel, mapper a skripter tohoto serveru. Sem tam i šroťák. Baví mne jak hru hrát, tak pro ni vytvářet nový obsah a občas i překládat texty.

Peter
První zářezy
První zářezy
Příspěvky: 4
Registrován: 16 úno 2019 18:08

Příspěvek od Peter » 25 úno 2019 14:15

Už to funguje.
Dik



Uživatelský avatar
Powerack
Správce
Správce
Příspěvky: 60
Registrován: 15 úno 2019 17:01
Bydliště: Praha
Jména postav: Admin Powerack www.fonline.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Powerack » 25 úno 2019 19:01

Ještě jednou tedy pro všechny, kdo máte safehouse bez workbenche, odstěhujte si věci, pomocí ohniště si safehouse zbořte a postavte znovu. Už tam workbench bude. Šlo o chybějící item na mapě. Oprava snadná, ovšem vyžadovala restart serveru.

Vyřešeno, přesunuto a uzamčeno ;)


Jsem amatérský překladatel, mapper a skripter tohoto serveru. Sem tam i šroťák. Baví mne jak hru hrát, tak pro ni vytvářet nový obsah a občas i překládat texty.

Uživatelský avatar
worldremaker
První zářezy
První zářezy
Příspěvky: 4
Registrován: 06 dub 2019 11:40
Jména postav: worldremaker

Příspěvek od worldremaker » 07 dub 2019 15:38

cheats.fos, add following function:

Kód: Vybrat vše

void FixWBinSF(Critter& cr, int, int, int)
{
	array<Location@> sfLocs;
	uint counter = 0;
	
	GetAllLocations(LOCATION_Tent2City1, sfLocs);
	for(uint i=0; i<sfLocs.length(); i++)
	{
		array<Map@> sfMaps;
		array<Item@> workbenches;
		uint16 hexX = defineXhere, hexY = defineYhere; // define hexX and hexY here
		bool isThereWB = false;
		sfLocs.GetMaps(sfMaps);
		sfMaps[0].GetItems(hexX, hexY, 0, PID_WORKBENCH, workbenches);
		for(uint j=0; j<workbenches.length(); j++)
		{
			if(workbenches[j].GetProtoId() == PID_WORKBENCH)
			{
				isThereWB = true;
				break;
			}
		}
		if(isThereWB) continue;
		Item@ workbench = sfMaps[0].AddItem(PID_WORKBENCH, hexX, hexY, 0); 
		// Add blocker here, if needed.
		workbench.SetScript("workbench@item_init");
		counter++;
	}
	
	// Remove all elements from sfLocs array and repeat it for other SafeHouses/Tents with scheme from above if needed. Example:
	/*
	sfLocs.resize(0);
	GetAllLocations(LOCATION_Tent2Coast1, sfLocs);
	for(uint i=0; i<sfLocs.length(); i++)
	{
		array<Map@> sfMaps;
		array<Item@> workbenches;
		uint16 hexX = defineXhere, hexY = defineYhere; // define hexX and hexY here
		bool isThereWB = false;
		sfLocs.GetMaps(sfMaps);
		sfMaps[0].GetItems(hexX, hexY, 0, PID_WORKBENCH, workbenches);
		for(uint j=0; j<workbenches.length(); j++)
		{
			if(workbenches[j].GetProtoId() == PID_WORKBENCH)
			{
				isThereWB = true;
				break;
			}
		}
		if(isThereWB) continue;
		Item@ workbench = sfMaps[0].AddItem(PID_WORKBENCH, hexX, hexY, 0); 
		// Add blocker here, if needed.
		workbench.SetScript("workbench@item_init");
		counter++;
	}
	*/
	cr.Say(SAY_NETMSG, "Fixed " + counter + " of safe houses...");
}
- Restart the server.
- ~getaccess admin yourpass
- ~run cheats FixWBinSF 0 0 0


You can write to me in Czech language.

Zamčeno