Server jede na prázdno, návštěvnost mizivá. Pokud to takto bude pokračovat dál, bude nutné jej vypnout. Díky za pochopení.

Obecné informace o dungeonech

Podrobný průvodce po dungeonech. Co, kde a jak. Vše najdete tady. Téma pouze pro čtení. Máte li nějaké otázky ohledně dungeonů, založte si téma ve volné diskusi.

Odpovědět
Uživatelský avatar
Powerack
Sniper
Sniper
Příspěvky: 42
Registrován: 15 úno 2019 17:01
Bydliště: Praha
Jména postav: Admin Powerack www.fonline.cz
Kontaktovat uživatele:

Obecné informace o dungeonech

Příspěvek od Powerack » 15 úno 2019 18:47

Co dál? Už máte dost vysoký level na to, abyste se zdržovali s takovými nováčkovskými věcmi a nafarmili jste si dost vybavení? Máte alespoň kovovou zbroj a nějakou lepší automatickou zbraň plus dostatek stimpacků? Zkuste lehčí dungeony. Dungeony jsou nebezpečná místa, kam se chodí buď o samotě, nebo ve skupinách.

Jednodušším dungeonem je Vault 15. Návod, jak tento dungeon projít je na samostatné stránce. Jen chci upozornit, že se změnil počet nepřátel, jsou o kousek tužší a trochu jinak rozmístění.

O poznání těžším dungeonem je vojenská základna Mariposa. Na povrchu to zvládne snad ještě každý nováček, čeká tam na vás jen pár psů a tři neozbrojení mutanti, které stačí pokropit pár dávkami a lehnou. Uvnitř je to ale trochu jiná káva. První patro je jen tak na oddych, abyste se měli čas připravit. Ano, je prázdné. Druhé patro ale okupují velmi dobře vyzbrojení mutanti z Aresu (neptejte se mne na to, jak se tam dostali) a je nutné se na to velice dobře připravit. Mimo jiné zde naleznete větší počet zamčených skříněk, ve kterých naleznete nějaké ty těžké zbraně. Na mutanty zde neplatí žádná známá taktika. Je těžké, ne li nemožné zde o samotě přežít. Doporučený level: 18, alespoň dva hráči v kevlaru.

Warehouse byla kdysi lokace součástí Adyta. Nyní je to však samostatná lokace okupovaná velmi tuhými párači. Na povrchu chrání NPC pouze jednu bednu, kde je nějaké to unikátní vybavení (Např GAUSS pistole, nebo extra část brnění), v podzemí na vás čekají ještě o kousek tužší párači, tentokrát v trojím provedení naráz. A také tři boxy s vybavením, kde prozměnu naleznete nějaké ty zbraně a munici. Zbraně jsou zde v provedení od „Advanced“ po „Unique“. Toto je vlastně druhý nejtužší dungeon, pokud jde o nepřátele a též druhý nejoblíbenější z pohledu zabijáků, kteří si zde na vás rádi počíhají. Doporučuji se sem nevypravovat o samotě jen tak s nějakou pistolí v ruce (pokud to nebude gausska a nebudete mířit na oči).

Další dungeon, tentokrát pro partu alespoň tří lidí, je Glow. Připravte se na pár celkem silných robotů, kteří útočí vším, co mají. Co vás bude trápit více, je radiace, na kterou zde lze zemřít. Takovou smrt bych nejspíš nikomu nepřál, takže doporučuji se řádně zásobit pilulkami RADX, které si vemte ještě před vstupem do lokace a větším počtem infuzí RADAWAY k pozdějšímu použití. Hned v prvním patře na vás čeká několik zamčených skříněk s lepší výbavou. Lze zde získat drogy, náboje, zbraně a je zde též větší šance najít blueprinty a lepší zbroje, PA nevyjímaje. Toto je oblíbený dungeon, kam chodí asi nejvíce zabijáků, takže doporučuji nechodit o samotě a vzít si co nejlepší výbavu. Dungeon má mimochodem šest pater, takže sebrat se zde toho dá opravdu dost. Tak, jako u předchozího, i zde se respawnují nepřátelé, ovšem už přibližně do pěti minut po své smrti.

Snad nejtěžším dungeonem je Ares. Raketové silo obsazené supermutanty s hromadou těžkých zbraní. Na povrchu je potřeba pozabíjet vše, co se hýbe. Ve skupině, kdy máte alespoň jednoho snipera, který střílí mutíky do očí, to není větší problém ustát. V žádném případě sem nezkoušejte chodit o samotě, nebo „jen“ ve dvou. K tomu, abyste tento dungeon opustili živí, potřebujete řádnou komunikaci a hlavně spolupráci. Tedy ne, aby jeden pobíhal od mutanta k mutantovi a zkoušel vylootovat mrtvoly i přes to, že to není možné. Venku toho moc nenajdete, zato uvnitř je pár pěkných skříněk s ještě hezčím vybavením. Ale hlavně s více mutíky, než na povrchu, takže radím stoupnout si do dveří a hexovat příchozí, případně blížící se mutanty snipovat do očí a do rukou. Pokud takto „zkriplíte“ mutantovi ruce, nebude moci používat zbraně. A jelikož mutanti neumí používat jednoruční zbraně, máte téměř vyhráno, jelikož k vám přijdou si to rozdat „na férovku“. Rány od nich jsou sice cítit, ale není to tak hrozné, jako hexshot rotačákem, kdy máte šanci na přežití 1:5 (a to prosím s plným zdravím, nadopovaní psychem a v combat armoru).


Jsem amatérský překladatel, mapper a skripter tohoto serveru. Sem tam i šroťák. Baví mne jak hru hrát, tak pro ni vytvářet nový obsah, překládat texty a hlavně radit a pomáhat nováčkům. Pokud mne potkáte ve hře, je dost pravděpodobné, že se nebudete nudit.

Odpovědět